Головна Контакти

Український пошук

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 337

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту

Вхід на сайт

Гарячі лінії

Відкрити телефони

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
Відкрити журнали

Облік у бібліотеці
навчального закладу
Відкрити бібліотеку

Календар новин

«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика сайту

Зареєстрованих:
Всього: 18

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

17

  З них:

 Хлопців:

8

 Дівчат:

10


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

Головна » 2017 » Березень » 29 » Створення умов для професійного самовизначення учнів
На головну 29.03.2017 | Коментарів (0) | Оглядів: 61
Створення умов для професійного самовизначення учнів
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Одним із завдань загальної середньої освіти є підготовка учнів до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності. А трудове навчання—один із предметів, в якому чи не найбільше поєднується теорія із практикою. Саме в основній школі учні не лише добре сприймають і оволодівають теоретичними знаннями, а й хочуть застосовувати їх на практиці, із задоволенням вчаться новому. На уроках трудового навчання діти знайомляться із безліччю професій; в ході оволодіння базовими чи варіативними модулями набувають практичних навиків, які стануть у нагоді в повсякденному дорослому житті.

Тому семінар-практикум вчителів трудового навчання, який відбувся на базі Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 був присвячений темі «Створення умов для самореалізації та професійного самовизначення учнів».

Власним практичним досвідом ділився з колегами вчитель трудового навчання Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Каракоця В.І. під час уроку в 5 класі «Оздоблення виробу із фанери». Про здійснення профорієнтаційної роботи в школі та використання анкетування для визначення професійних нахилів учнів розповіла вчитель трудового навчання Стайківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Приходько Ю.С. Як зробити уроки трудового навчання цікавими і ефективними, застосовуючи нетрадиційні методи навчання, в ході презентації інформував Кабалик А.В., вчитель трудового навчання Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ст. № 3. Сучасні уроки неможливі без застосування інформаційно-комунікаційних технологій, тому створені власні презентації, які використовуються під час вивчення варіативних модулів, демонстрували:
- Глобенко А.П., вчитель Ставівської ЗОШ І-ІІІ ступенів—«Технологія токарної обробки деревини. 8 клас»,
- Руденко Л.А., вчитель Мирівської ЗОШ І-ІІІ ступенів—«Бісероплетіння. 6 клас»,
- Назаренко Т.М., вчитель Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 ім. В.П.Дашенка—«Виготовлення сувенірів із текстильних матеріалів. 7 клас».

Випускник української школи повинен вміти застосовувати набуті знання в житті. На це націлена Концепція Нової української школи. Про новий документ, який впроваджуватиметься в шкільне життя із 2016 по 2029 роки, в ході презентації розповіла вчитель трудового навчання Кадомської ЗОШ І-ІІ ступенів Лісова С.С.
Методист РМК відділу освіти О.В.Павлюк
На головну Коментарів (0) Оглядів: 61
Шановний відвідувач, Вы зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися чи увійти на сайт під свїм іменем.
Додавати комментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]