Головна Контакти

Український пошук

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 333

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту

Вхід на сайт

Гарячі лінії

Відкрити телефони

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
Відкрити журнали

Облік у бібліотеці
навчального закладу
Відкрити бібліотеку

Календар новин

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика сайту

Зареєстрованих:
Всього: 19

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

18

  З них:

 Хлопців:

9

 Дівчат:

10


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

Головна » 2016 » Жовтень » 23 » Школа молодого вчителя
На головну 23.10.2016 | Коментарів (0) | Оглядів: 78
Школа молодого вчителя
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

21 жовтня 2016 року на базі Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 відбулося чергове заняття школи молодого вчителя для вчителів початкових класів, у якому взяли участь десять педагогів району зі стажем роботи до п’яти років. У ході заняття було розглянуто такі актуальні питання: «Особливості вербального оцінювання учнів школи І ступеня» (з досвіду роботи вчителя Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Кучми Ю.А.), «Творчий підхід до оцінювання першокласників» (з досвіду роботи вчителя-методиста Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Мініної О.М.), «Особливості бального оцінювання учнів 2-4 класів» (з досвіду роботи вчителя-методиста Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Тхор Н.І.), «Аспекти виховної діяльності класного керівника сучасного загальноосвітнього закладу» (з досвіду роботи заступника директора з навчально-виховної роботи в школі І ступеня Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Мамій С.А.). Методист РМК Ходос Л.В. разом з колегами розглянули різновиди та оригінальні способи перевірки домашніх завдань у початковій школі, необхідність диференціації домашніх завдань відповідно до індивідуальних можливостей і здібностей кожної дитини, а також виробили методичні рекомендації щодо організації роботи вчителя-початківця з молодшими школярами на навчальних заняттях та в позаурочний час.

Ходос Л.В., методист РМК
На головну Коментарів (0) Оглядів: 78
Шановний відвідувач, Вы зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися чи увійти на сайт під свїм іменем.
Додавати комментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]