Головна Контакти

Український пошук

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 339

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту

Вхід на сайт

Гарячі лінії

Відкрити телефони

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
Відкрити журнали

Облік у бібліотеці
навчального закладу
Відкрити бібліотеку

Календар новин

«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Статистика сайту

Зареєстрованих:
Всього: 18

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

17

  З них:

 Хлопців:

8

 Дівчат:

10


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

Головна » 2018 » Січень » 25 » Розвиток дивергентного мислення учнів на уроках хімії
На головну 25.01.2018 | Коментарів (0) | Оглядів: 51
Розвиток дивергентного мислення учнів на уроках хімії
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Дивергенція – це свого роду неординарність сприйняття, мислення й підходу вирішення завдань, це здатність залучати й використовувати інформацію одночасно з різних галузей знань, часто несумісних на перший погляд, це в тому числі, й нестандартне, гнучке мислення, що виходить за межі загальноприйнятих стереотипів. Сучасне життя вимагає від нас, і в майбутньому від наших учнів, бути здатними мислити дивергентно, вміти виходити за межі та сприймати інформацію поза зоною уваги й очевидного контексту.

Саме таку мету - ознайомитися з поняттям дивергентного мислення та з технологіями його розвитку в учнів, мав семінар-практикум для вчителів хімії, який організувати методист РМК Шершень О.М. та вчитель хімії Опорного загальноосвітнього навчального закладу Мирівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Муковоз Світлана Іванівна 24 січня. Для учасників семінару було проведено тренінг «Вправи на розвиток дивергентного мислення» та майстер-клас «Використання сучасних засобів навчання на уроках хімії». Світлана Іванівна поділилася своїм досвідом роботи із застосування проектних технологій, особливостями використання сенсорної дошки, показала величезну базу дидактичних матеріалів та учнівських виробів, які стосуються хімічної тематики.

Відвідавши семінар-практикум цього вчителя, можна сказати що вчитель йде в ногу з сучасними технологіями, горить своєю працею і відчуває взаємну любов від дітей.
Методист РМК О.М. Шершень
На головну Коментарів (0) Оглядів: 51
Шановний відвідувач, Вы зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися чи увійти на сайт під свїм іменем.
Додавати комментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]