Головна Контакти

Український пошук

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 337

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту

Вхід на сайт

Гарячі лінії

Відкрити телефони

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
Відкрити журнали

Облік у бібліотеці
навчального закладу
Відкрити бібліотеку

Календар новин

«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Статистика сайту

Зареєстрованих:
Всього: 18

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

17

  З них:

 Хлопців:

8

 Дівчат:

10


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

Головна » 2017 » Жовтень » 26 » Педагогіка партнерства в освітньому процесі
На головну 26.10.2017 | Коментарів (0) | Оглядів: 19
Педагогіка партнерства в освітньому процесі
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

26 жовтня 2017 року на базі Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 відбувся навчальний тренінг для вчителів 1-х класів ЗНЗ району з теми «Педагогіка партнерства: основні ідеї, принципи та сутність».

У ході роботи учасники переглянули та обговорили відеоролик з виступом Лілії Гриневич щодо впровадження основних принципів педагогіки партнерства в школі. Як зазначає міністр освіти, в основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

Сучасний освітній процес вимагає від педагога нової педагогічної етики, визначальною рисою якої є взаєморозуміння, взаємоповага та творча співпраця вчителя та учня. Ця етика утверджує особистісне спілкування (підтримка, співпереживання, утвердження людської гідності, довіра); зумовлює використання діалогу як домінуючої форми навчального спілкування, спонукання до обміну думок, вражень, моделювання життєвих ситуацій; включає спеціально сконструйовані ситуації вибору, авансування успіху, самоаналізу, самооцінки, самопізнання.

Учасники тренінгу попрацювали індивідуально, в парах та групах. Цікавими формами роботи для педагогів виявилися такі: вправи «Дізнатися правду», «Подарунки», «Казковий магазин», «На краю світу», тести «Психологічне коло образів», «Мої пріоритети», фізкультхвилинки «Дивна тваринка», «Сніговик», хвилинки релаксації «Мудрець» та «Мокрий пес».

Ніхто не залишився байдужим, адже всі учасники тренінгу мали змогу вкотре зустрітися й поспілкуватися, поділитися думками та обмінятися враженнями.
Ходос Л.В., методист РМК
На головну Коментарів (0) Оглядів: 19
Шановний відвідувач, Вы зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися чи увійти на сайт під свїм іменем.
Додавати комментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]