Головна Контакти

Український пошук

Шукалка
Шукалка - українська пошукова система, також Шукалка це унікальний у своєму роді проект, так як вона є першою в світі соціально орієнтованою пошуковою системою, яка буде передавати 30% свого прибутку у дитячі будинки України.
Шукалка працює заради України та українського народу.

ВІДКРИТИ

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 397

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту


Сайт зареєстрвано:
02.11.2009, 09:00

Вхід на сайт

Вхід на сайт

Гарячі лінії


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей

Сайт
громадської організації
"Ла страда-Україна"
ВІДКРИТИ

Мала академія наук

Київська обласна Мала академія наук учнівської молоді
ВІДКРИТИ

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Облік у бібліотеці
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Календар новин

«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Реклама


Статистика сайту


Зареєстрованих:
Всього: 18

Нових:
За місяць: 2
За тиждень: 1
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

2

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

16

  З них:

 Хлопців:

8

 Дівчат:

10

ВІДКРИТИ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

На головну 07.04.2018 | Коментарів (0) | Оглядів: 174
Нова українська школа: простір освітніх можливостей
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

02 - 04 квітня 2018 року на базі Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Дашенка відбувся ІІ етап навчання освітян Кагарлицького району та міста Ржищева, які в 2018 році набиратимуть 1-ші класи за новим Державним стандартом.

Учителі ознайомилися та практично попрацювали в групах з такими стратегіями розвитку критичного та креативного мислення, як «РАФТ», «Джигсоу 1», «Кубування», «Читання з передбаченням», «Складання кіносценарію», «Запитання Квінтіліана», «Ромашка Блума», «Тонкі й товсті запитання», «Кубики Рорі», «Торбинка історій» та ін.

У процесі роботи педагоги розглянули таксономію освітніх цілей Бенджаміна Блума, складали планування тематичного дня відповідно до тижневої модельної програми, створювали ментальну картку уроку, моделювали ситуації з обговорення запитів у класі за стратегією Inguiry-based Learning (навчання за учнівським запитом).

Кожного ранку ми обирали девіз дня, який надихав на подальшу роботу: «Навчаємося граючись!», «Успіху досягає той, хто робить те, що й інші, але не так, як інші», «Якщо попутний вітер не дме в твої вітрила – берися за весла».

Обов’язковими формами роботи залишалися «Ранкове коло» та «Щоденник вражень».

Цікавою діяльністю стало створення спільного тематичного лепбука (інтерактивної папки), яке захопило вчителів та надихнуло до втілення креативих ідей.

Наприкінці кожного дня педагоги дискутували з різних тем: «Чи потрібна шкільна форма?», «Чи повинен учитель дотримуватися дрес-коду в одязі?», «Чи наблизить реформа НУШ українську освіту до європейської?», намагаючись знайти переконливі аргументи та нестандартні рішення.

Учителі завершили ІІ етап навчання з піднесеним настроєм. Приємно, що ні в кого немає почуття невпевненості та страху, хоча й залишається ще багато відкритих запитань.

Ми перетнули екватор! Ми наблизилися ще на одну сходинку до нової української школи! Сподіваюся, що разом у нас усе вийде!
Леся Ходос, методист РМК
На головну Коментарів (0) Оглядів: 174
Шановний відвідувач, Вы зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися чи увійти на сайт під свїм іменем.
Додавати комментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Переміститися вгору Головна Реєстрація Профіль Мапа