Головна Контакти

Український пошук

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 337

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту

Вхід на сайт

Гарячі лінії

Відкрити телефони

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
Відкрити журнали

Облік у бібліотеці
навчального закладу
Відкрити бібліотеку

Календар новин

«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Статистика сайту

Зареєстрованих:
Всього: 18

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

17

  З них:

 Хлопців:

8

 Дівчат:

10


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

Головна » 2017 » Лютий » 8 » Навчаємо дошкільнят елементів грамоти
На головну 08.02.2017 | Коментарів (0) | Оглядів: 108
Навчаємо дошкільнят елементів грамоти
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення
08 лютого 2017 року на базі дошкільного навчального закладу
« Теремок» відбулося чергове засідання Школи молодого вихователя, на якому розглядалися актуальні питання навчання дітей дошкільного віку елементів грамоти.

Вихователі Любченко Н. П. та Васильєва Г. В. майстерно провели заняття з навчання елементів грамоти в логопедичній та старшій групах дошкільного закладу. В ігровій формі малята вчилися поділяти слова на склади, складати схему речення, здійснювати звуковий аналіз слів.

Методист РМК Шуляк Н. В. надала методичні рекомендації щодо навчання дітей дошкільного віку елементів грамоти.

Вихователь - методист Лихошерст О. Н. зазначила , що програмою
«Дитина» передбачено навчання дітей старшого дошкільного віку елементів грамоти як одного з аспектів мовленнєвої готовності до школи. Завдання і зміст цієї роботи викладено у рубриці «Навчаємось елементів грамоти» .

Серед різних видів навчальної діяльності , предметом яких є рідна мова, одним з найважливіших і найскладніших є оволодіння початками грамоти.

Завідувач дошкільного закладу Дяченко Т. П. підкреслила , що одним із найважливіших завдань у процесі навчання елементів грамоти є формування у дітей навичок звукового аналізу слів. Це складне вміння є обов’язковим для процесу навчання елементів грамоти за звуковим аналітико – синтетичним методом. Воно формується як особлива розумова дія, в ході якої діти четвертого й п’ятого року життя мають додержувати двох обов’язкових умов: чути і послідовно й правильно називати в мовлених словах звуки.. Ці попередні дії стануть надійною основою для усвідомленого читання й грамотного ( без пропусків і заміни літер) письма в початковій школі.
Методист РМК Шуляк Н. В.
На головну Коментарів (0) Оглядів: 108
Шановний відвідувач, Вы зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися чи увійти на сайт під свїм іменем.
Додавати комментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]