Головна Контакти

Український пошук

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 337

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту

Вхід на сайт

Гарячі лінії

Відкрити телефони

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
Відкрити журнали

Облік у бібліотеці
навчального закладу
Відкрити бібліотеку

Календар новин

«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Статистика сайту

Зареєстрованих:
Всього: 18

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

17

  З них:

 Хлопців:

8

 Дівчат:

10


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

Головна » 2017 » Жовтень » 13 » Кейс-технології на уроках основ здоров’я
На головну 13.10.2017 | Коментарів (0) | Оглядів: 35
Кейс-технології на уроках основ здоров’я
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення
11 жовтня 2017 року на базі Кагарлицької ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1 відбувся семінар-практикум для вчителів основ здоров’я «Використання методу кейсів для формування в учнів свідомої мотивації до здорового способу життя у процесі вивчення предмету «Основи здоров’я»». Заняття проводили методист районного методичного кабінету відділу освіти Кагарлицької РДА Шершень О. М. та учитель Кадомської ЗОШ І – ІІ ступенів Федорченко Олена Миколаївна.

Оксана Миколаївна ознайомила учасників семінару з теоретичними особливостями використання кейс-технологій на уроках основ здоров’я. Олена Миколаївна провела тренінгове заняття, на якому показала практичне застосування методики кейсів.

Найважливішим завданням освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості та формування її фізичного й морального здоров’я. В зв’язку з цим принципово змінюється позиція вчителя. Він перестає бути разом з учнем носієм «об’єктивного знання», яке намагається передати учневі. Він повинен організувати самостійну діяльність учнів, в якій кожен оволодів би низкою здатностей до якісних професійних дій, самонавчання, самоуправління, орієнтації, адаптації, передбачуваності, особистісною готовністю до майбутнього. А саме він створює середовище, в якому стає можливим вироблення кожним учнем на рівні розвитку його інтелектуальних і інших здібностей певних компетенцій, формування особистісних якостей (розвиток працьовитості, креативності, вольових якостей, цілеспрямованості, формуванні впевненості в собі, здатності до конкурентоспроможності, навичок комунікативної культури тощо), формуванню вмінь самостійно приймати рішення в умовах невизначеності, вироблення умінь розробляти багатоваріантні підходи до реалізації плану дій, формування навичок та прийомів всебічного аналізу ситуацій, прогнозування способів розвитку ситуацій тощо.

Створенню такому середовищу і сприяє технологія «кейс», яка завойовує позитивне відношення з боку учнів, які бачать у ньому можливість виявити ініціативу, відчувати самостійність в освоєнні теоретичних положень і оволодінні практичними навичками. Не менш важливо й те, що технологія «кейс» досить сильно впливає на професіоналізацію учнів, сприяє їхньому дорослішанню, формує інтерес і позитивну мотивацію до навчання.
Методист РМК Оксана Миколаївна Шершень
На головну Коментарів (0) Оглядів: 35
Шановний відвідувач, Вы зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися чи увійти на сайт під свїм іменем.
Додавати комментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]