Головна Контакти

Український пошук

Шукалка
Шукалка - українська пошукова система, також Шукалка це унікальний у своєму роді проект, так як вона є першою в світі соціально орієнтованою пошуковою системою, яка буде передавати 30% свого прибутку у дитячі будинки України.
Шукалка працює заради України та українського народу.

ВІДКРИТИ

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 358

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту


Сайт зареєстрвано:
02.11.2009, 09:00

Вхід на сайт

Гарячі лінії


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей

Сайт
громадської організації
"Ла страда-Україна"
ВІДКРИТИ

Мала академія наук

Київська обласна Мала академія наук учнівської молоді
ВІДКРИТИ

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Облік у бібліотеці
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Календар новин

«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Реклама


Статистика сайту


Зареєстрованих:
Всього: 16

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

15

  З них:

 Хлопців:

6

 Дівчат:

10

ВІДКРИТИ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

    ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ


Освіта
 -  основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.

Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення освітнього рівня народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями.

Освіта в Україні грунтується на засадах гуманізму, демократії, національної свідомості, взаємоповаги між націями і народами.

 
Стаття 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини


1. Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
2. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини.
3. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов'язані:
  - постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
  - поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до державної і рідної мови, сім'ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;
  - виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського та інших народів, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до своєї країни;
  - сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;
  - виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.
4. Держава надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків, захищає права сім'ї.

Стаття 60. Права батьків

Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
  - вибирати навчальний заклад для неповнолітніх дітей;
  - обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування навчальних закладів;
  - звертатися до державних органів управління освітою з питань навчання, виховання дітей;
  - захищати у відповідних державних органах і суді законні інтереси своїх дітей.

  ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ


Розділ X. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ.

1. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
  - вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей;
  - приймати рішення щодо участі дитини в інноваційній діяльності загальноосвітнього навчального закладу;
  - обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів;
  - звертатися до відповідних органів управління освітою з питань навчання і виховання дітей;
  - захищати законні інтереси дітей.
2. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:
  - забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
  - постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
  - поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до сім'ї, старших за віком, державної і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;
  - виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до України.
3. У разі, якщо батьки або особи, які їх замінюють, всупереч висновку відповідної психолого-медико-педагогічної консультації відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату), навчання дитини проводиться за індивідуальною формою.

РОЗДІЛ X. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ


Стаття 47. Відповідальність за порушення законодавства про загальну середню освіту

1. Посадові особи і громадяни, винні у порушенні законодавства про загальну середню освіту, несуть відповідальність у порядку, встановленому законами України.
2. Шкода, заподіяна учнями (вихованцями) загальноосвітньому навчальному закладу, відшкодовується відповідно до законодавства України.
3. Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення їх батьківських прав.

 
 

ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

 

Освіта -  основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.
Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення освітнього рівня народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями.
Освіта в Україні грунтується на засадах гуманізму, демократії, національної свідомості, взаємоповаги між націями і народами.

 

Стаття 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини


1. Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
2. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини.
3. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов'язані:

  • постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;

  • поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до державної і рідної мови, сім'ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;

  • виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського та інших народів, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до своєї країни;

  • сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;

  • виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.

4. Держава надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків, захищає права сім'ї.
 

Стаття 60. Права батьків


Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:

  • вибирати навчальний заклад для неповнолітніх дітей;

  • обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування навчальних закладів;

  • звертатися до державних органів управління освітою з питань навчання, виховання дітей;

  • захищати у відповідних державних органах і суді законні інтереси своїх дітей.

 

  ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ

 

 Розділ X. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ.

 


1. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:

  • вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей;

  • приймати рішення щодо участі дитини в інноваційній діяльності загальноосвітнього навчального закладу;

  • обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів;

  • звертатися до відповідних органів управління освітою з питань навчання і виховання дітей;

  • захищати законні інтереси дітей.

  

2. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:

  • забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;

  • постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;

  • поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до сім'ї, старших за віком, державної і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;

  • виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до України.


3. У разі, якщо батьки або особи, які їх замінюють, всупереч висновку відповідної психолого-медико-педагогічної консультації відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату), навчання дитини проводиться за індивідуальною формою.


Розділ X. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

Стаття 47. Відповідальність за порушення законодавства про загальну середню освіту

  1. Посадові особи і громадяни, винні у порушенні законодавства про загальну середню освіту, несуть відповідальність у порядку, встановленому законами України.

  2. Шкода, заподіяна учнями (вихованцями) загальноосвітньому навчальному закладу, відшкодовується відповідно до законодавства України.

  3. Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення їх батьківських прав.

 

7 ПОРАДИ УЧНЯМ


Порада перша і найтяжча.
Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу.
Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця.
Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху
досить бути вродливим чи багатим.

Порада друга - про любов.
Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.
Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.
Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні,
нетерпимі до чужих думок люди?
То чому, якщо ти саме такий, повинні любити тебе?

Порада третя - особлива.
Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такий як всі.
Запам'ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.

Порада четверта - про найдорожче.
Полюби себе насамперед сам.
Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.
Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими отрутами.

Порада п'ята - пріоритетна.
Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.
Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо
вдосконалюйся саме в них. Хоча спробувати себе в нових справах
ніколи не завадить. Хтозна, можливо, саме там чекає на тебе
успіх, сидить собі та чекає, коли ж ти його віднайдеш.

Порада шоста - навчайся!
Навчайся все своє життя.
Ніхто не заперечує, що ти і так багато знаєш та умієш.
Добре, що ти знаєш, скільки часу тривала столітня війна (100?!),
чудово, якщо ти можеш відрізнити комп'ютерний вірус від вірусу
грипу, вітаю, якщо зумієш своїми руками забити звичайний цвях у цегляну стіну.

Порада сьома і остання (по списку, а не по значенню!)
Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш і витрачаєш
свій дорогоцінний час на читання цих порад? Давай, не сиди,
пора уже щось зробити своїми руками.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У ШКОЛІ


1. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ


1.1. Учень приходить до школи за 10-15хвилин до початку занять, чистий і охайний. При вході у школу дотримується правил ввічливості, знімає в гардеробі верхній одяг, міняє взуття і прямує до місця проведення уроку.

1.2. Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.

1.3. Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред'явити класному ке­рівнику довідку від лікаря або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.

1.4. Учень до школи приносить необхідні навчальні приладдя, книги, зошити, щоден­ник. Приходить до школи з підготовленими домашніми завданнями з предме­тів згідно з розкладом уроків.

1.5. Учень школи проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі - молодшим, хлопчики - дівчаткам.

1.6. Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім'я школи.

1.7. Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.

1.8. Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення учбових занять або неурочних заходів без дозволу працівників школи.


2.ПОВЕДІНКА НА ЗАНЯТТЯХ

2.1. При вході педагога в клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.

2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно пред 'являти щоден­ник.

2.3. Будь-які записи в щоденниках учнями повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.

2.4. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.

2.5. Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право поки­нути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.


3. ПОВЕДІНКА ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ

3.1. До початку уроку учень повинен:

- прибути до кабінету до першого дзвінка;

- підготуватися до уроку.

3.2. Під час перерви учні зобов’язані:

- навести чистоту та порядок на своєму робочому місці;

- рухаючись коридорами, триматися правої сторони;

- підкорятися працівникам школи, черговим учням;

- допомагати підготовляти клас до наступного уроку на прохання учителя;

- у разі спізнення на урок, постукати у двері кабінету, зайти, привітатися, вибачитися за спізнення і попросити дозволу сісти на місце.

3.3. Під час перерв забороняється:

- бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор;

- штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь- якої проблеми;

- вживати непристойні вирази і жести на адресу будь- яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим;

- палити в будівлі і на території школи.

3.4. Після закінчення занять учень повинен:

- забрати одяг з гардеробу, акуратно одягнутися і покинути школу, дотримуючись правил ввічливості.

3.5. Черговий по класу:

- знаходиться в класі під час перерви, забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення;

- допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку;

- стежить і підтримує санітарні умови.

3.6. Учні, знаходячись в їдальні:

- підкоряються вимогам вчителя і працівників їдальні;

- дотримуються черги;

- проявляють увагу й обережність при отриманні й вживанні їжі;

- прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.

 
Що таке районний методичний кабінет?
Районний методичний кабінет – методична установа, яка відповідно до чинного законодавства здійснює науково-методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти району, сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників. Метою діяльності методкабінету – є науково-методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти, організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів  і розвиток їхньої творчої ініціативи у міжкурсовий період

1. Загальні положення
1.1. Методичний кабінет є центром організації навчально-методичної та виховної роботи, визначає її напрями, форми і зміст.
1.2. Методичний кабінет у своїй діяльності керується Конституцією Украї­ни, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативними актами Міністерства освіти і науки України, іншими нормативними актами та цим Положенням.
1.3. Методичний кабінет здійснює свою діяльність за планом роботи на на­вчальний рік, затвердженим директором вищого навчального закладу. Засідання обласного методичного об’єднання викладачів "Економічної теорії"

2. Завдання
Основними завданнями методичного кабінету є:
2.1. забезпечення оптимальних умов для організації навчального процесу та реалізації завдань якісної підготовки фахівців;
2.2. надання методичної допомоги викладачам, керівникам груп у підви­щенні їх фахового рівня, удосконаленні педагогічної майстерності;
2.3. поновлення та систематизація методичних матеріалів, які друкуються у фахових виданнях та розробляються у вищому навчальному закладі, пропаганда досягнень передової педагогічної науки, інноваційних технологій навчання;
2.4. вивчення, узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду на­вчально-виховної роботи викладачів вищого навчального закладу;
2.5. організація виставок методичних розробок викладачів, навчально-методичної літератури, конкурсів передового педагогічного досвіду, технічної творчості та науково-пошукової роботи студентів;
2.6. сприяння участі викладачів вищого навчального закладу у міжвузівсь­ких конференціях, семінарах;
2.7. формування інформаційного банку даних (картотек на електронних, паперових носіях) з питань змісту освіти, організації навчально-виховного проце­су, психолого-педагогічних досягнень, кращих робіт викладачів;
2.8. забезпечення публікацій з досвіду педагогічної роботи викладачів ви­щого навчального закладу в засобах масової інформації, підтримування зв'язків із засобами масової інформації;
2.9. інформування викладачів про нормативні документи в галузі освіти, науково-методичні, навчальні та періодичні фахові видання, надання практичної допомоги у їх використанні.

3. Функції
Методичний кабінет відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі функції:
3.1. систематизація та пропагування педагогічних і науково-методичних інновацій (рефератів, статей) в освітній сфері;
3.2. надання допомоги молодим викладачам, цикловим (предметним) комі­сіям у веденні навчально-методичної документації;
3.3. планування, організація та проведення науково-теоретичних, науково-практичних конференцій, науково-методичних семінарів і занять школи молодого викладача;
3.4. організація підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
3.5. вивчення роботи циклових (предметних) комісій, окремих викладачів щодо ефективності використання різноманітних форм і методів навчання, інно­ваційних технологій навчання, узагальнення та пропаганда передового педагогіч­ного досвіду роботи викладачів, вищого навчального закладу загалом з найваж­ливіших проблем освіти;
3.6. видання інформаційних листів про надходження навчально-методичної літератури;
3.7. визначення науково-методичних проблем, які реалізовуються вищим навчальним закладом при плануванні та проведенні відкритих занять (лекцій, се­мінарських, практичних, лабораторних занять), внесення пропозицій щодо пода­льшого удосконалення різноманітних напрямів педагогічної діяльності вищого навчального закладу;
3.8. інформування про всеукраїнські, регіональні конкурси, конкурси серед вищих навчальних закладів та організація участі студентів і викладачів в цих конкурсах;
3.9. організація рецензування навчальних посібників та навчально-методичної літератури, створених викладачами і схвалених цикловими (предмет­ними) комісіями, методичною радою вищого навчального закладу.


Переміститися вгору Головна Реєстрація Профіль Мапа