Головна Контакти

Український пошук

Шукалка
Шукалка - українська пошукова система, також Шукалка це унікальний у своєму роді проект, так як вона є першою в світі соціально орієнтованою пошуковою системою, яка буде передавати 30% свого прибутку у дитячі будинки України.
Шукалка працює заради України та українського народу.

ВІДКРИТИ

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 358

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту


Сайт зареєстрвано:
02.11.2009, 09:00

Вхід на сайт

Гарячі лінії


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей

Сайт
громадської організації
"Ла страда-Україна"
ВІДКРИТИ

Мала академія наук

Київська обласна Мала академія наук учнівської молоді
ВІДКРИТИ

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Облік у бібліотеці
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Календар новин

«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Реклама


Статистика сайту


Зареєстрованих:
Всього: 16

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

15

  З них:

 Хлопців:

6

 Дівчат:

10

ВІДКРИТИ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв

ЗАХОДИ З НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО
ВИХОВАННЯ ЮНОГО ПОКОЛІННЯ
Відберіть номер випуску для огляду

2015 2016

Випуск

Відкрити

Випуск

Відкрити


№1*   №7

№2   №8

№3   №9

№4   №10

№5   №11

№6   №12

* - Випуск підготовлено



2014 2015

Випуск

Відкрити

Випуск

Відкрити


№1*   №7

№2*   №8

№3*   №9

№4   №10

№5   №11

№6   №12

* - Випуск підготовлено


 
Патріоти́чне вихова́ння - планомірна виховна діяльність, спрямована на формування у вихованців почуття патріотизму, тобто доброго відношення до батьківщини та до представників спільних культури або країни. Таке виховання включатиме розвиток любові до батьківщини, національної самосвідомості й гідності; дбайливе ставлення до рідної мови, культури, традицій; відповідальність за природу рідної країни; потребу зробити свій внесок у долю батьківщини; інтерес до міжнаціонального спілкування; прагнення праці на благо рідної країни, її народу. Має застосовування як у сім'ї та школі, так і в державних і громадських організаціях, засновуючись на впевненості в позитивному ефекті такого ж відношення.

« Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується (В. О. Сухомлинський). »

 

Що таке районний методичний кабінет?
Районний методичний кабінет – методична установа, яка відповідно до чинного законодавства здійснює науково-методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти району, сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників. Метою діяльності методкабінету – є науково-методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти, організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів  і розвиток їхньої творчої ініціативи у міжкурсовий період

1. Загальні положення
1.1. Методичний кабінет є центром організації навчально-методичної та виховної роботи, визначає її напрями, форми і зміст.
1.2. Методичний кабінет у своїй діяльності керується Конституцією Украї­ни, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативними актами Міністерства освіти і науки України, іншими нормативними актами та цим Положенням.
1.3. Методичний кабінет здійснює свою діяльність за планом роботи на на­вчальний рік, затвердженим директором вищого навчального закладу. Засідання обласного методичного об’єднання викладачів "Економічної теорії"

2. Завдання
Основними завданнями методичного кабінету є:
2.1. забезпечення оптимальних умов для організації навчального процесу та реалізації завдань якісної підготовки фахівців;
2.2. надання методичної допомоги викладачам, керівникам груп у підви­щенні їх фахового рівня, удосконаленні педагогічної майстерності;
2.3. поновлення та систематизація методичних матеріалів, які друкуються у фахових виданнях та розробляються у вищому навчальному закладі, пропаганда досягнень передової педагогічної науки, інноваційних технологій навчання;
2.4. вивчення, узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду на­вчально-виховної роботи викладачів вищого навчального закладу;
2.5. організація виставок методичних розробок викладачів, навчально-методичної літератури, конкурсів передового педагогічного досвіду, технічної творчості та науково-пошукової роботи студентів;
2.6. сприяння участі викладачів вищого навчального закладу у міжвузівсь­ких конференціях, семінарах;
2.7. формування інформаційного банку даних (картотек на електронних, паперових носіях) з питань змісту освіти, організації навчально-виховного проце­су, психолого-педагогічних досягнень, кращих робіт викладачів;
2.8. забезпечення публікацій з досвіду педагогічної роботи викладачів ви­щого навчального закладу в засобах масової інформації, підтримування зв'язків із засобами масової інформації;
2.9. інформування викладачів про нормативні документи в галузі освіти, науково-методичні, навчальні та періодичні фахові видання, надання практичної допомоги у їх використанні.

3. Функції
Методичний кабінет відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі функції:
3.1. систематизація та пропагування педагогічних і науково-методичних інновацій (рефератів, статей) в освітній сфері;
3.2. надання допомоги молодим викладачам, цикловим (предметним) комі­сіям у веденні навчально-методичної документації;
3.3. планування, організація та проведення науково-теоретичних, науково-практичних конференцій, науково-методичних семінарів і занять школи молодого викладача;
3.4. організація підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
3.5. вивчення роботи циклових (предметних) комісій, окремих викладачів щодо ефективності використання різноманітних форм і методів навчання, інно­ваційних технологій навчання, узагальнення та пропаганда передового педагогіч­ного досвіду роботи викладачів, вищого навчального закладу загалом з найваж­ливіших проблем освіти;
3.6. видання інформаційних листів про надходження навчально-методичної літератури;
3.7. визначення науково-методичних проблем, які реалізовуються вищим навчальним закладом при плануванні та проведенні відкритих занять (лекцій, се­мінарських, практичних, лабораторних занять), внесення пропозицій щодо пода­льшого удосконалення різноманітних напрямів педагогічної діяльності вищого навчального закладу;
3.8. інформування про всеукраїнські, регіональні конкурси, конкурси серед вищих навчальних закладів та організація участі студентів і викладачів в цих конкурсах;
3.9. організація рецензування навчальних посібників та навчально-методичної літератури, створених викладачами і схвалених цикловими (предмет­ними) комісіями, методичною радою вищого навчального закладу.


Переміститися вгору Головна Реєстрація Профіль Мапа