Головна Контакти

Український пошук

Шукалка
Шукалка - українська пошукова система, також Шукалка це унікальний у своєму роді проект, так як вона є першою в світі соціально орієнтованою пошуковою системою, яка буде передавати 30% свого прибутку у дитячі будинки України.
Шукалка працює заради України та українського народу.

ВІДКРИТИ

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 358

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Вік сайту


Сайт зареєстрвано:
02.11.2009, 09:00

Вхід на сайт

Гарячі лінії


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей


ВІДКРИТИ

Захистимо дітей

Сайт
громадської організації
"Ла страда-Україна"
ВІДКРИТИ

Мала академія наук

Київська обласна Мала академія наук учнівської молоді
ВІДКРИТИ

Наші технології


Електронні класні журнали
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Облік у бібліотеці
навчального закладу
ВІДКРИТИ

Календар новин

«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Реклама


Статистика сайту


Зареєстрованих:
Всього: 16

Нових:
За місяць: 0
За тиждень: 0
Вчора: 0
Сьогодні: 0

Зареєстровано всього:

Адмінів:

1

Модераторів:

0

 Перевірених:

0

 Звичайних:

15

  З них:

 Хлопців:

6

 Дівчат:

10

ВІДКРИТИ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Українські новини

Інформер подій

Резерв


   ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

Ім'я відправника*:
E-mail відправника*:
Web-site:
Тема листа:
Текст повідомлення*:
Оцінка сайту:
Введіть код безпеки*:


Головна Світлини Відео Вісник Мапа Назад
Зворотній зв'язок у спілкуванні

Спілкування містить у собі всі ті регуляторно-змістовні аспекти, які властиві діяльності взагалі. Специфіка ж структурно-змістовних характеристик спілкування полягає в тому, що побудительно-оцінний компонент у спілкуванні буде існувати як інформування суб'єктом інших учасників спілкування про свої наміри, мотиви, прагнення, очікування, станах, що виникають в ході спілкування, як здатність суб'єкта до відкритої демонстрації своєї індивідуальності, особистісних особливостей, моральних переваг. Такий процес в спілкуванні буде називатися контактом, Що виражає ступінь інформаційної «відкритості» і «закритості» людини для партнера.

Разом з тим, оскільки для будь-якого індивіда характерна тенденція до збереження своєї внутрішньої цілісності і здійсненню корекції зусиль в ситуації реалізації активності, то існує й інший аспект взаємодії, який реалізується як Зворотній зв'язок. Під зворотним зв'язком у спілкуванні розуміється процес отримання його учасниками інформації про хід спілкування, про зміни, що відбулися в ситуації взаємодії або ж в самому партнері в результаті активності суб'єкта, про те, як ці зміни співвідносяться з його потребами або з прогнозованими, бажаними результатами, націленість на отримання цієї інформації і здатність перебудовувати взаємодія відповідно до неї. Причому зворотний зв'язок буде залежати не тільки від того, хто сприймає, а й від партнера, так як він може впливати на цю інформацію, визначаючи міру «відкритості» або «закритості», що може істотно позначитися на ефективності процесу взаємовпливу.

Оскільки учасники спілкування є активними суб'єктами, то процеси контакту і зворотного зв'язку, що організують спілкування, необхідні як одному, так і іншому учаснику спілкування. Причому якщо для одного учасника спілкування я це інформація контакту, то для іншого вона ж виступає зворотним зв'язком, і навпаки.

Виходячи з аналізу специфіки педагогічного спілкування, можна припустити, що контакт в процесі педагогічного спілкування буде виступати як особлива якість вчителя, як здатність відкрито демонструвати іншим, в тому числі і учням, свою індивідуальність, інформувати учнів про себе, свої статки, перевагах, прагненнях, позиціях, поглядах. Відкритість педагога (контакт), ймовірно, буде створювати в учнів можливість спрогнозувати дії педагога, визначити можливі його відносини до учня і його вчинку, підвищувати комунікативну компетентність учнів.

Зворотній зв'язок в педагогічному спілкуванні повинна виражатися в наявності у педагога чутливості до зовнішніх впливів (інформації, що надходить від учнів і містить їх реакцію на дії вчителя) як здатності педагога налагодити інформаційний потік про зміни, що відбуваються на уроці у дітей, в результаті його активності, про їх емоційних станах, що виникають в процесі взаємодії, і здатності вчителя змінювати свою поведінку, перебудовувати змістовні характеристики взаємодії, з урахуванням що надходить від учнів інформації.


Переміститися вгору Головна Реєстрація Профіль Мапа